Klachtenbeleid

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over de dienstverlening zoals je die ervaren hebt. 
Toch vragen wij je vriendelijk om jouw klacht via de e-mail aan ons door te geven. 
Dit kan per e-mail, reguliere post of telefonisch. Wij zullen jouw klacht bekijken en proberen deze naar ieders tevredenheid op te lossen.

Na ontvangst van jouw klacht ontvang je van ons een bevestiging. Wij zullen jouw klacht binnen 14 dagen na ontvangst beantwoorden, mocht het meer tijd nodig hebben, dan zullen wij je hiervan op de hoogte stellen. 

Mocht je dit niet op prijs stellen, dan kun je ook altijd contact op nemen met de afdeling bemiddeling van Stichting Webshop Keurmerk waar Designkadoo  bij is aangesloten. Mocht de bemiddelingspoging om enige reden niet tot een bevredigende oplossing leiden, dan bestaat de mogelijkheid om jouw geschil voor te leggen aan de Geschillencommissie (SGC). 

Adres Designkadoo
Designkadoo 
Flatusstraat 67
2909 TH  CAPELLE AAN DEN IJSSEL

© 2012 - 2018 DESIGNKADOO | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel
Deze website maakt gebruik van cookies. Accepteren Meer informatie